اِذا جاء نصر الله و الفتح . . .

حسین ع هم امام زمان خودش بود!

اِذا جاء نصر الله و الفتح . . .

حسین ع هم امام زمان خودش بود!

اِذا جاء نصر الله و الفتح . . .

آقا اجازه ؟!
دل زده ام از تمام شهر
بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر
آقا اجازه ؟!
دست خودم نیست خسته ام
در درس عشق ، من صف آخر نشسته ام
در این کلاس ، عاطفه معنا نمی دهد
اینجا کسی برای تو برپا نمی دهد
آقا اجازه ؟!
بغض گرفته گلویمان
آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان
اللهم عجل لولیک الفرج

پشیمانی شیطان از واقعه عاشورا

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ب.ظ
پدر آیت الله سیــــــــــــــد مــــــــــــــــــحمدتقی مدرســــــــی نقل می کند:
عـــــــصر عاشورای سال 61 هــجری ، شیـــــــــــطانک ها دیدند که ابلیس
سرکرده ی آنان ، به ســــــر و صـــــــــــورت می زند و می گرید گفـــــــــتند:
امــــــــــروز که تو باید خوشـــــــــحال باشی از چه رو پریــــــشانی و گریان؟
گفت: اشتباه بزرگی کردم که این جماعت را واداشتم که حسین را بکشند
گفتـــــــــــــند:چطور؟ مگر تو نمـــی خواستی این جمع به ظاهر مسلمان ،
راهــــــــــــــــــی جهنم شوند؟ و مگر نشــــــــــــــدند؟ گفـت:چرا چنین شد
ولی از ایـن نکته غفلت کرده بودم که با این کار ، باب رحمــت الهی به روی
مــــــــــردم باز می شود هرکــــــــــــــس به نـــحوی خود را در دستگاه امام
حسین [علیه السلام] جای مـــی دهد و از شفاعت او بهره مند می گردد.

منبع:داستانهای روح فزا ص 127
  • بنده خدا

نظرات (۵)

خواهش میکنم
موید باشید
پاسخ:
یا علی
التماس دعای فرج
با کمال احترام
در تمام نوشته ها از یک فونت استفاده کنید ترجیها فونت شماره ی 2که نه ریزه و نه درشت و از یک سبک فونت ثابت استفاده کنید ، تصاویر رو کوچیکتر بذارید و باسلیقه تر!و هماهنگ بارنگ قالب وبلاگ که هماهنگی رنگها انگیزه بیشتریبرای خوندن مطلب در خواننده ایجاد میکنه

پاسخ:
به روی چشم

از این به بعد نهایت تلاشم رو میکنم :)

به خاطر انتقادها . پیشنهادات ازت ممنونم آقا/خانم ... ...!
ناراحت نشوید !!!
مشکلی نیست!
با آمار وبلاگ ماهم جمعش بزنید!
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))
در نگارش وبلاگتان بیشتر سلیقه به خرج دهید
ظاهر وبلاگ در تاثیر نوشتهها و انگیزه ی خونده شدنشون موثره

پاسخ:
به روی چشم

اگر لطف کنین و پیشنهاداتی که دارین رو با من در میون بگذارین ممنون میسم
به این آمارا نمیخوره مال این وبلاگتون باشه
احتمالا هفت هشتا وبلاگ داشتین و جمع کردین باهم آمارو اینجا نوشتین!

پاسخ:
درسته این مجموع آمار وبلاگ قبلیمه که با آمار این وبلاگ در حال جمع شدنه!
مشکلی داره؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی