اِذا جاء نصر الله و الفتح . . .

حسین ع هم امام زمان خودش بود!

اِذا جاء نصر الله و الفتح . . .

حسین ع هم امام زمان خودش بود!

اِذا جاء نصر الله و الفتح . . .

آقا اجازه ؟!
دل زده ام از تمام شهر
بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر
آقا اجازه ؟!
دست خودم نیست خسته ام
در درس عشق ، من صف آخر نشسته ام
در این کلاس ، عاطفه معنا نمی دهد
اینجا کسی برای تو برپا نمی دهد
آقا اجازه ؟!
بغض گرفته گلویمان
آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان
اللهم عجل لولیک الفرج

لباس نامرئی زنان

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۷ ق.ظ
سلام

بعد از این که تو دوره یکی از رئیس جمهور های عزیز ایران الزام وجود حجاب برای خانوما از قانونا حذف شد ، یه سری ها سو استفاده کردن و برای حیا بانوان و غیرت مردان برنامه ریزی بلند مدت کردن و یواش یواش و قدم قدم حیا و غیرت رو از بین بردن!

چطور! الان میگم:

اول لباس جین رو آوردن و تن خانومهای ما کردن بعد از اون اومدن و این لباس رو دَمپاچه گشاد کردن! بعدش پاچش گشاد بود و بالاش رو تنگ کردن بعد پاچه گشاد از مُد افتاد و پاچه رو هم تنگ کردن بعد تنگ تر و تنگ تر و تنگ تر ....
دیگه جا نداشت لباس تنگ تر بشه! پس چیکار کنیم! آها پارش کنیم!
حالا شلوارها شروع کردن به پاره شدن یه ذره و دو ذره و .... بعدش شد جِر وا جِر!
بعدش دست برداشتن! نه بابا ، ادامه دادن و رو آوردن به شلوار پارچه ای!!
حالا همون پروسه انجام شد! دمپاچه گشاد و تنگ و پاره و ....
بعد از اون چیکار کردن!
این ساپورت لعنتی رو مد کردن و اینم دیگه نیاز به اون پروسه قبلی نداشت این یه پروسه جدید میخواد

اول رنگ و وارنگ بود بعدش تک رنگ و یک دست شد و قدم بعدیشون که تیر خلاص به مغز بچه شیعه هست چیه؟
رنگ پا شدن ساپورت که باعث میشه مغز بهترین حالت ممکن رو تصور کنه و ... (دیگه بقیش رو خودتون حدس بزنید دیگه ، کاملا مشخص و واضح هست که قدم بعد از ساپورت چیه!)
امسال هم رو ساپورت کار میکنن و هم یه مانتو جدید!
این مانتو جلو کاملا باز هست که .... (عکساش رو میذارم خودتون سالهای بعد رو تصور کنین)
مانتوساپورت شیاطین

خلاصه که این لباس های نامرئی زنان مصداق این حدیث پیامبر ص هستش که ایشون فرمودند:


« لاتقوم الساعة حتی تظهر ثیاب تلبسها نساء کاسیات عاریات، و تعلو التحوت الوعو».

«قیامت برپا نمی شود جز هنگامی که لباسی ساخته شود و زنها آنرا بپوشند که در عین لباس پوشیدن لخت و عور باشند، و اراذل و اوباش بر مردم شریف و آزاده برتری پیدا کنند».


«در آخر امت من ... زنانشان در عین لباس پوشیدن لخت و عور هستند و بر سرشان چیزی همانند کوهان اشتران لاغر است، آنها عطر بهشت را نمی شنوند. آنها را لعنت کنید که آنها از رحمت خدا بدور هستند.»


«هنگامی که زن ها را دیدید که بر سرشان چون کوهان شتر هاست، بدانید که نمازشان پذیرفته نمی شود.»

به نظر شما امکان داره این همه اتفاق تو کشورمون بیاقته و این همه لباس و مد و کارهای ضد فرهنگی انجام بشه ولی آقایون مسئول از اون بیخبر باشن و همه این اتفاقات بدون کوچکترین هماهنگی تو کشور و به صورت قاچاق انجام بشه؟

من که حتی یک درصد هم نمیتونم احتمال بدم!
امیدوارم که من آدم بدبینی باشم ولی ...


من اسم این بمباران جنسی مرز های ایران و تحریک سطح عمومی جامعه رو میزارم آندلاسیزاسیون ایرانی!!(آندلاسیزاسیون نمیدونم یعنی چی از یه وبلاگ دیگه گرفتم! )

 

روزگاری بود که اگر چند تار موی بیرون بود یا کمی مانتوها کوتاه بودند با شدید ترین وجه ممکن با آنها  برخورد میشد که اگرچه نفس برخورد صحیح بود اما نوع و روش و شدت برخورد متناسب نبود



حالا چند تا سوال دارم:
آیا من مبتلا به بیماری توهم توطئه هستم که فکر می‌کنم خیلی سازمان دهی شده دارن این پوشش رو بین زنان ایرانی جا می‌ندازن؟
آیا من خیلی احمق هستم که فکر میکنم داریم به سمت آندلس و سرنوشت مسلمانان اسپانیایی حرکت می کنیم؟
آیا من دیوانه هستم که چنین مطلبی رو منتشر کردم؟
آیا من با انتشار این مطلب دارم ترویج گناه می کنم؟
آیا من بیش از اندازه به این موضوع و این پوشش حساس شدم؟
آیا مراجع و مسئولین زیربط دارن کم کاری میکنن؟
آیا بی غیرت شدن مردان باعث این وضع شده؟
آیا بی‌خیالی مسئولین باعث چنین اتفاقی شده؟
آیا مسئولین به نفعشونه که دخالت نکنن؟
آیا شبکه های ماهواره ای روی سبک زندگی مردم کشور ما اثر گذاشته؟
آیا یک سری از افراد از وجود این بی حجابی سود میبرند؟
آیا لقمه هایی که آلوده به حرام هستن دارن چنین بلایی سر جامعه ی ما میارن؟
آیا خدا داره ما رو به خاطر کارهامون تنبیه میکنه؟
آیا دشمن داره از جهل ما سوءاستفاده میکنه؟
آیا خدا به ما داره مهلت میده که گناهانمون بیشتر بشه که در نهایت ما رو به درک واصل کنه؟
آیا ... لا اله الا الله ...!




خدایا منو به خاطر انتشار این عکسهای مبتذل ببخش :(

منتظر نظراتون هستم
و من الله توفیق

نظرات (۱)

بدون قرار دادن عکس ها هم میتونستید مطلب رو بگید
پاسخ:
سلام

عکسها رو سانسور کردم دیگه
عکس دوم که کلاً دید خوبی هم نداره و درست دیده نمیشه!
یعنی بازم از نظر شما عکسها مشکل داره؟


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی